0Item(s)

Nemáte žádné položky v nákupním košíku.

Product was successfully added to your shopping cart.

1. Jaká je doba doručení?
Všechny produkty, které je u nás možné zakoupit máme reálně na skladě a tak všechny objednávky odesíláme do 24 hodin. Průměrná doba dodání jsou 2 pracovní dny.

 

2. Jakými způsoby je možné uhradit objednávku?
Objednávku lze uhradit dobírkou (platbou při převzetí), převodem na účet nebo přes systém GoPay (platba kartou, platba přes GoPay účet, nebo přes PayPal).

 

Kompletní informace o dopravě a platbě naleznete na tomto odkazu

 

3. Jak zjistím, v jakém stavu je moje objednávka?
Při každé změně objednávky od nás dostanete informační email. Email dostanete po přijetí objednávky, po jejím odeslání a po jejím doručení. V případě dodání kurýrní společností GLS také dostanete SMS avízo s informacemi o zásilce. V případě, že máte jakékoliv dotazy ohledně stavu Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat.

 
4. Je možné odeslat objednávku i jiným způsobem?
V případě, že s objednáváním online nemáte zkušenosti, objednávku můžete vytvořit i přes email - stačí, že nám vybrané zboží a údaje o doručení zašlete emailem na info@vsetkonamobil.sk a objednávku rádi vytvoříme za Vás.

 

5. Jak se postupuje při aplikaci tvrzeného skla? Zvládnu to i v případě, že s aplikací nemám žádné zkušenosti?
Aplikaci tvrzeného skla určitě zvládnete s návodem, který jsme Vám připravili a najdete ho na tomto odkazu.