1. Jaká je doba doručení?

Veškeré produkty, které je u nás možné zakoupit, máme reálné na skladě a tak všechny objednávky odesíláme do 24 hodin. Průměrná doba dodání jsou 2 pracovní dny.

2. Jakými způsoby lze uhradit objednávku?

Objednávku lze uhradit dobírkou (platbou při převzetí), převodem na účet nebo přes systém GoPay (platba kartou, bankovní převod, platba přes GoPay účet či platba přes PayPal - po přihlášení se na platební bránu).
Kompletní informace o dopravě a platbě naleznete na https://www.vsechnonamobil.cz/doprava-a-platba

3. Jak zjistím, v jakém stavu je moje objednávka?

Při každé změně objednávky od nás obdržíte informační e-mail. E-mail obdržíte po přijetí objednávky, po jejím odeslání a po jejím doručení. V případě dodání kurýrní společností GLS také obdržíte SMS avízo s informacemi o zásilce. V případě, že máte jakékoli dotazy ohledně stavu Vaší objednávky, neváhejte nás kontaktovat.

4. Je možné odeslat objednávku i jiným způsobem?

V případě, že s objednáváním online nemáte zkušenosti, objednávku můžete vytvořit i přes e-mail - stačí, že nám vybrané zboží a údaje o doručení zašlete e-mailem na info@vsetkonamobil.cz a objednávku rádi vytvoříme za Vás.

5. Produkt, který jsem obdržel mi nevyhovuje, lze jej vyměnit?

Samozřejmě. V případě, že Vám produkt, který jste zakoupili z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete jej bezplatně vyměnit. V tomto případě Vás poprosíme o kontaktování e-mailem na info@vsetkonamobil.sk s požadavkem o výměnu.

6. Jak se postupuje při aplikaci tvrzeného skla? Zvládnu to iv případě, že s aplikací nemám žádné zkušenosti?

Aplikaci tvrzeného skla určitě zvládnete s návodem, který jsme Vám připravili a naleznete jej na tomto odkazu.

7. Zboží chci vrátit nebo vyměnit. Jak mám postupovat?

V případě, že potřebujete zakoupaný produkt vyměnit nebo vrátit, kontaktujte nás na info@vsetkonamobil.cz.